آزمایش‌های نظامی آمریکا در پایگاه عین الاسد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آزمایش‌های نظامی آمریکا در پایگاه عین الاسد

المیادین از اقدام آمریکا به انجام آزمایش‌های سامانه‌های دفاعی «سی- رم» در پایگاه عین الاسد در عراق بر روی یک پهپاد فرضی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 06
کد خبر: ۳۹۶۸۵

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از المیادین، سربازان آمریکایی آزمایش‌هایی نظامی در پایگاه عین الاسد انجام داده و سامانه دفاعی «سی- رم» را بر روی یک پهپاد فرضی آزمایش کرده‌اند.

 

ائتلاف آمریکایی ضد داعش همچنین خبر داد که سربازان آمریکایی لشکر یکم «استرایکر» و لشکر ۲۵ پیاده‌نظام، با استفاده از توپخانه «هویترز-ام ۷۷۰» رزمایش نظامی در این پایگاه برگزار کردند.

 

ارتش آمریکا پیش از این سامانه موشکی پارتیوت را در پایگاه عین الاسد بدون موافقت رسمی دولت عراق نصب کردند.

 

گروه‌های مقاومت عراق شنبه گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که نیرو‌های اشغالگر آمریکائی با عدم خروج از کشور ثابت کردند که زبانی غیر از زور را نمی‌فهمند./ ایلنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار